Kül...Hon'?

2013.03.10. 18:06

Az első napom egyből egy szabadnap, így a nagy szembesítés csak holnap fog következni. Egy gyorstalpaló városnézés közben - melyből megtudtam, hogy ezek tiszta hülyék, hogy a rossz oldalon közlekednek, de legalább a házak szép színesek, és sok-sok éves cégérek díszítik a régi családi vállalkozások sokadik generációs üzemeltetőiek üzleteit (vagy legalábbis nagyon így néznek ki), megittunk Franziskával (továbbiakban Frenzi) egy forrócsokit. Ő a "sorstársam", ő már augusztus óta dolgozik a farmon, és augusztusig marad... Hozzá képest az én 10 hetem csak egy kiruccanás... :) Amúgy ma reggel ment vissza Brazíliába egy srác, szóval vele nem sokat találkoztam. A táj szép zöld, mivel az eső természetesen esik. Amióta itt vagyok, még nem hagyta abba... Frenzi azt mondja, hogy minden vasárnap esik az eső, ami nem oly' jó előjel, tekintve, hogy ezeken a napokon lehetne csinálni bármit is... No de sebaj, a jövő vasárnap Saint Patrick's Day, és Corkban fogunk parádézni! Vagy ha mi nem is, de a parádét legalább megnézzük... :)

Szerző: Plota

Szólj hozzá!

Címkék: szabadnap

A bejegyzés trackback címe:

https://dairy-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr45131904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása