Szóval az időjárás... Jövetelem előtt mindenki azt mondta, hogy nagyon szeles és nagyon esős az idő, non-stop szakadó eső és orkán-erejű szél jellemzi az országot. Nah, én ennek megfelelően készültem is, hoztam esőkabátot kicsit-nagyot, másik kabátot meg utazós kabátot, téli aláöltözőt meg tavaszit, meg nyári föléöltözőt is, és az utazásom napján meg az első szabadnapon tényleg esett az eső... Nem szakadt, csak úgy esett. Pont úgy esett, mint otthon szokott esni, tehát ebből jól megállapítható, hogy az eső ugyanolyan itt mint ott (és biztosan amott is). Az első munkanapra be is öltöztem rendesen, nehogy fázzak és/vagy átázzak, tehát felvettem kb 18 réteg ruhát (csak a póló alá), és úgy indultam a munkába... Csak hogy mindenki elképzelje a viszonyokat, azóta EGY CSEPP ESŐ SEM ESETT kb... Míg otthon fagyok, mínuszok meg autópályát lezáró hótorlaszok borzolják az emberek idegeit (és a belügyminisztériumét), addig itt szikrázó napsütés (de a frizura tartós!)... Na de ma bepótolt mindent, ami az elmúlt másfél hétben elmaradt! Egész nap esett... És mellé tényleg viharos szelek társultak... Esett jobbról, balról, elölről, hátulról, fentről és lentről is, és néha úgy érezted, hogy belülről is. Kaptam munkáskabátot, az is teljesen átázott. A ruhának egy száraz négyzetmikromilimétere sem maradt (na jó, az talán még maradt). Legszívesebben úgy fogalmaznék, hogy egész nap esett ez a szitálós szar eső, de itt ugye az egészen mást jelent, így inkább azt mondom, hogy egész nap esett ez a szitálós víz eső... Lényeg a lényeg, hogy az előhíresztelésekkel ellentétben nem sokat esik, de amikor igen, akkor nagyon... És a szél se sokat fúj, de ha igen, akkor fúúúúúúúúú.....

A bejegyzés trackback címe:

https://dairy-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr495166117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása