Étkezések (reggeli)

2013.03.26. 22:41

"HOLY SHIT!" mondanák az indiaiak (a legtöbben talán hindiül) egy tehéncsordával szemben, és ott helyben éhen halnának inkább, hiába van egy fél kontinensre elegendő szarvasmarha, mintsem hogy egyenek belőlük... A borzasztó frappáns első mondat után a család étkezési szokásai következnek! Az első fejés és pár egyéb elvégzett munka után, kb 11 körül (tehát már olyan 4 órányi meló után) jön a reggeli. Az első reggelinél amikor leültem az asztalhoz, gyorsan szétnéztem, hogy mik is vannak. Megakadt a szemem egy csomóféle magon. Nem vagyok mag-szakértő, így nem tudom, hogy milyen magok voltak/vannak a kis üvegcsékben (amik amúgy nagyon aranyosak), de kínosan elkezdtem feszengni a székben, és a vállam felett erősen sandítottam hátra, hogy a tollaim megvannak-e még, mivel itt biztosan madárnak néznek...! Az első megrökönyödés után azért került kenyér is az asztalra, pár buci meg croissant társaságában (itt már kezdtem jobban érezni magamat!). Kezdésnek gondoltam, megvárom, amíg megtelik az asztal, majd megfigyelem, hogy ki, mit, és hogyan eszik... Került mindenki elé 1 azaz egy db főtt tojás... Értitek, EGY... Nekem megfelelne, ha egy kisebb méretű falut ellátó baromfi-udvar egy hetes termését elém tennék, de 1 db tojás... Meg sem éreztem, és már el is tűnt. A főtt tojás minden reggeli része, sosem maradhat ki! Lehet kérni lágyan vagy keményen, de én inkább szépen kérem, a durvaságot talán nem díjaznák, de az állagára nézve is lehet lágy vagy kemény. Természetesen sok tej és tejtermék is van az asztalon. Különféle sajtok, néha saját is, a joghurt mindig saját, az nagyon finom! Van egy speciális valami, amiben nem tudom, mi van, és a nevét sem tudom, de elég jó, és állítólag a koleszterin-szintet tudja kordában tartani, Frank minden reggel eszik is ilyet, és én is szoktam. Ami fontos tudnivaló, hogy itt kb mindenbe tesznek tejet! Nem tudom, otthon kinek milyen szokásai vannak, de én pl a teába nem szoktam tejet tenni, illetve tejbe darabolt almára és kivire valamint narancsra is furcsán néztem elsőre... De úgy vagyok vele, hogy itt mindent kipróbálok, ami új, bár talán nem kamilla-teába kellett volna először a tejet öntenem...... Arra még az én gyomrom is mordult, és emésztenie kellett kicsit a történetet. Na de kanyar vissza, szóval tojással kezdek, majd utána tejbe és/vagy joghurtba vagdosok bele almát, meg különböző gyümölcsöket, szórok bele esetleg egy kis kukoricapelyhet és/vagy valamilyen egyéb gabonapelyhet, valamint jönnek a magok is, amik első megdöbbenésem után nem is olyan rosszak, tényleg rászoktam erre is. Egy tányérral (vagy néha kettővel) megeszek ebből, és utána a zsömlékből vagy kenyerekből teszek a tányérra, és megkenem vajjal, hangsúlyozom, VAJJAL, tehát nem margarinnal (mostanában már a vaj is saját-készítésű), és utána valamilyen lekvárt kenek rá, és ebből eszek annyit, amennyi van amennyit tudok, vagy amennyit az idő enged... A reggelihez általában hideg vagy meleg tejet iszok, néha forrócsokit (instant), néha teát. Hát, így telnek a reggelik, amik után vár ismét a munka...!

A bejegyzés trackback címe:

https://dairy-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr75188899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása