"Majd még keményebben dolgozom!" mondta Bandit... Aki tudja, honnan idéztem, az kap egy mosolygós pirospontot. Aki mire ezt olvassa, már utánanézett, vagy csak most fog utánanézni, az kap egy szomorú pirospontot... (Tessék értékelni, jobb mint a mosolygós fekete!)
Tegnap történt meg először... Amikor napközben elfogyott a munka, nem volt mit tenni, és Frank azt mondta, hogy akkor pihenjek egy kicsit. Jaaa, hogy ilyen létezik?!?! Tékelhetem a bréket?! Hááát, ez valami hihetetlenül jól esett tegnap, ezért el is határoztam, hogy ma még jobban belevetem magam a munkába, és ezerrel pörögtem, de nem... Mégsem maradt el a szünet ma sem!! Ha ezután sosem lesz szünet, én már akkoris pörgök, szóval lehet, hogy jól megszívtam, dehát ez van, a lehetőség mindig ott lebeg... Szóval minimum gyorsabban dolgozom, de az meg keményebb, szóval még keményebben dolgozom...! Nah, megvan már, hogy melyik Bandi mondta...?

A bejegyzés trackback címe:

https://dairy-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr255166046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása