Már egy hete kint vagyok, vagyis már egy hét eltelt...! Az első szombat ugyanúgy munkával telt, mint a többi hétköznap... Sőt, a többi szombat is így fog zajlani, mivel 6 napot dolgozok egy héten. A különbség csak annyi, hogy holnap vasárnap, akkor már nem kell korán kelni, és így ma este végre mehetek egy jó kis ír pubba! Este hát fel is kerekedünk, és amikor megérkezünk a helyre, hagyományos ír kocsmazenét játszó banda látványa fogad, és a hely tele van emberekkel. A pulton végignézve sorakoznak a sörcsapolók, elvétve néhány cider is látható, de természetesen a főprofil a sör! A pult 2 részre van osztva, mindkét oldalán 6 db csapoló... És nincs közte 2 egyforma! Ismétlem, nincs 2 egyforma csapoló! Tehát ha valami csapoltat szeretnél inni, 12 különböző közül választhatsz...Frenzi egyből kikért egy kör Extra Cold Hainekent, de mire kitaláltam volna hogy mit mondjak megszólalhattam volna már csapolták is... Pedig én Guinness-szel akartam kezdeni, de hát ha már ilyen balul sült el a dolog, gyorsan belefojtottam bánatomat az első korsóba, és sebtibe' rendeltem egy pint Guinnesst... Amikor csapolják ezt a remeket, először csak a hab látszik... Még oda sem adják a sört, mert várni kell kicsit, közben te fájó szívvel nyújtasz át egy akkora összeget, amiből otthon 4-5 sört is meg tudnál inni... És az fél liter lenne, nem csak 1 pint.. No de mind1 is, végre megkaptam a sört, elkezdtem kortyolni, és a bandától felcsendült a Seven Drunken Nights...! Egy fárasztó hét után ez igazán jól tud esni... Az eredeti számot amúgy itt tudjátok meghallgatni, meg a Firkin írt egy magyar változatot a számra, azt pedig itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://dairy-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr715148265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása