Ebéd, ír kávé

2013.04.01. 20:01

Nah, ezt azért már így meg tudnám szokni! :D A tegnapi kis pihenő után Frenzi szüleivel meg tesójával meg Frankékkel elmentünk ma ebédelni... Tehát azt jelenti, hogy amíg ott voltunk, addig sem kellett dolgozni!! :) Na meg finomakat ettünk, én kecskehúst, persze egy jó pint csapolt Budweiser kíséretében, desszerttel meg mindennel, szóval igenjó volt. A legvégén pedig megkérdezték, hogy kérek-e ír kávét... Hát, bár már itt vagyok 3 hete, de még nem ittam speciális ír kávét (az elsőnapos forrócsoki a legnagyobb jóindulattal sem minősül annak!!), így itt volt a lehetőség, és jó szokásomhoz híven nem mondtam nemet a kérdésre, így pár perc elteltével már ott gőzölgött előttem a tűzforró tipikus Irish Coffee! Na de miért is különleges az ír kávé? Hogy is néz ki az ilyen? Vagy a kinézete nem is olyan érdekes, de mi van benne és milyen az íze? No lássuk csak! Először is van eredeti ír kávés csésze-bögre, és természetesen itt ebben szolgáltak fel nekem. Hivatalosan 80ml forró kávé, 40ml ír whiskey, 30ml tejszín és 1 teáskanál barna-cukor van benne... Természetesen a whiskey-n van a hangsúly, de aki nem szereti ezt az alkoholt, vagy nem szereti a kávét, én annak is ajánlanám! Én sem vagyok nagy kávés, sem nagy whiskey-s (mondjuk az alkoholt éppen nem vetem meg :$ :D), de nagyon ízlett, és szerintem otthon is fogok csinálni, ha mást nem, legalább bemutatóba az ismerősöknek és a családnak... :) Aki teheti, kóstolja meg, és aki véletlen Írországban jár, az semmiképpen se hagyja ki! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dairy-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr885282327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása